Minőség

MINŐSÉGPOLITIKÁNK

A CERTA Kft. vezetése alapvető értékként fogalmazza meg azt, hogy a siker alapja az elégedett vevő.  Legfontosabb célunk a vevői elégedettség és bizalom növelése, vevőink számára megfelelő és fenntartható műszaki megoldások megtalálása, végrehajtása.

Célunk, hogy termékeinkkel megfeleljünk vevőink igényeinek, ennek érdekében

  és  

szabványok szerinti minőségirányítási rendszert működtetünk.

A CERTA Kft. minden dolgozója ismeri a minőségirányítási rendszer előírásait és elhivatott a minőségi munkavégzés iránt, az elvégzett tevékenységek minőségének folyamatos javításában aktívan részt vesz.

Munkatársaink teljesítményét rendszeresen mérjük és értékeljük, elismerjük eredményeiket. Támogatjuk a dolgozók szakmai továbbképzést, ösztönözzük és motiváljuk őket az egyéni képességeik fejlesztésére, így biztosítjuk a folyamatosan magas szinten képzett munkaerőt számunkra.

Az érdekelt felek igényeire reagálva a vállalatunk folyamatosan felülvizsgálja folyamatait és azokat a piaci követelményekhez igazítja, a termelési folyamatait optimalizálja.

Minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésével törekszünk a nulla hiba és a 100%-os szállítási pontosság elérésére versenyképes, hatékony gazdálkodás fenntartása mellett.

Jelszavunk:
Jót, Jókor, Elsőre!!!

Üzleti partnereinkkel és munkatársainkkal közösen akarjuk a céljainkat megvalósítani és a sikereket megélni, emiatt hosszú távú üzleti kapcsolatokra törekszünk, melynek alappillérei a megbízhatóság, bizalom és az elkötelezettség. Jelen minőségpolitika kiegészítő dokumentuma szervezetünk Etikai Kódexe.

Vállalatunk nagy figyelmet fordít az energiahatékonysági lehetőségek feltárására, ezek gazdaságossági feltételeit folyamatosan vizsgálja.